2011年12月12日 星期一

(258) Era - I'm No Angel



這一期 Les Mills - Body Balance (55) 的一首歌,覺得還不錯。
找不到歌詞的中文翻譯,只好自己亂翻一通了... 大家就將就點。

Era - I'm No Angel 我不是天使

Late in the night
夜已深沉
I came home to your silence
我回到家,你無言以對
I knew it was over
我知道一切結束了
Now you are gone, oh
現在你已遠離
I thought I was strong
我以為我很堅強
When I fell into darkness
當我陷入黑暗
With nowhere to go , oh
而無路可退

Chorus:
Will you come back to me
你會回到我身邊來嗎?
With a smile on a rainy day
在雨天,帶著笑容
Or to tell you
或者我要告訴你
Love me again
再愛我一次
Will you be there with me
Coming down in the moonlight
你會在月光中下樓與我在一起?
And I know I'm no angel
我知道我不是天使
I need you, love
我需要你,吾愛

I need you, I feel every day
我需要你
Like a shadow
我每天就像個影子
Walking an empty road, oh
走在無人的道路上
And I thought I'd seen it all
Through my lifetime
這預見這樣的結果,一輩子都這樣
Now from an empty room
我在空屋裡
I'm calling you
呼喚著你

Repeat Chrous 2x

And I know I'm no angel
我知道我不是天使
I need you, love
我需要你,吾愛

沒有留言:

張貼留言