2010年9月29日 星期三

(140) Carol Kidd - When I Dream

I dream of her days after the post.



When I dream     Carol Kidd
當我入夢     卡蘿姬

I could build a mansion that is higher than the trees
我可以蓋一棟比樹林更高的豪宅
I could have all the gifts I want and never ask please
毋須要求,就可以得到所有的禮物
I could fly to Paris, it's at my beck and call
只要我開口,我可以馬上飛到巴黎
Why do I live my life alone with nothing at all
可是,為何我一無所有,孤單度日?

But when I dream
但是,當我入夢
I dream of you
我夢見了你
Maybe someday you will come true
也許有一天你會是真的
When I dream, I dream of you
當我入夢,我夢見了你
Maybe someday you will come true
也許有一天你會是真的

I can be the singer or the clown in any room
我可以扮演歌手、小丑等任何角色
I can call up someone to take me to the moon
只要我要求,就有人帶我飛上月球
I can put my makeup on and drive the man insane
我只要稍加妝扮,就能使男人瘋狂
I can go to bed alone and never know his name
獨自入睡,甚至不知道他的姓名

But when I dream
但是,當我入夢
I dream of you
我夢見了你
Maybe someday you will dream come true
也許有一天你會是真的
When I dream, I dream of you
當我入夢,我夢見了你
Maybe someday you will come true
也許有一天你會是真的



沒有留言:

張貼留言