2010年9月23日 星期四

(130) Bee Gees - In The Morning



In the morning
When the moon is at its rest
You will find me at the time I love the best
Watching rainbows play on sunlight
Pools of water, ice from cold nights
In the morning
'Tis the morning of my life

清晨中
當月亮已在休息
你會發現我,在我最喜愛的時刻裡
注視著陽光上的彩虹
一池池的水和寒夜裡結的冰
在清晨中
這是我生命中的清晨

In the daytime
I will meet you as before
You will find me waiting by the ocean floor
Building castles in the shifting sand
In a world that no one understands
In the morning
'Tis the morning of my life
'Tis the morning of my life

在白天
我會像往常和你見面
你會看到我海邊等待
在流動的沙上堆築城堡
在一個沒人了解的世界裡
在清晨中
這是我生命中的清晨
這是我生命中的清晨

In the morning of my life
The minutes take so long to drift away
Please be patient with your life
It's only morning and you still to live your day

在我生命的清晨中
這幾分鐘須要很長的時間流逝
對你的人生要有耐心
現在只是早晨,你還有一整天要過呢

In the evening
I will fly you to the moon
To the top right hand corner of the ceiling in my room
Where we'll stay until the sun shines
Another day to swing on clothes lines
May I be yawning
'Tis the morning of my life
'Tis the morning of my life
In the morning
In the morning of my life

在黃昏的時候
我將帶你飛向月亮
到我房裡天花板的右邊角落
我們將在那裡等到太陽出來
又一個在曬衣繩上擺盪的日子
我可打哈欠嗎?
這是我生命的清晨
這是我生命的清晨
在清晨中
在我生命中的清晨





沒有留言:

張貼留言