2010年8月29日 星期日

(102) 林育群 - I will Always Love You

最近小胖要出專輯了,再來重溫一下...



If I should stay
如果我留下
I would only be in your way
只會成為你的羈絆
So I'll go
所以我離去
But I know
但我知道
I'll think of you every step of the way
每踏出一步,我都會想起你

And I will always love you, oohh
而我,會永遠愛你
Will always love you
會永遠愛著你
You, my darling, you. Hmm-mm.
你,我親愛的你

Bittersweet memories
苦甜摻半的回憶
That is all I'm taking with me
是我所能帶走的
So goodbye
所以... 再見了
Please don't cry
請別哭泣
We both know I'm not what you need
我倆都明白,我不是你想要的

And I will always love you
而我,會永遠愛你
I will always love you
我會永遠愛著你
You, ooh


[Instrumental/Sax solo]

I hope life treats you kind
我希望生命能仁慈對待你
And I hope you have all you dreamed of
希望你能擁有你曾夢想的所有
And I wish you joy and happiness
祝你幸福快樂
But above all this I wish you love
但撇開這一切,我期望你的愛

And I will always love you
而我,會永遠愛你
I will always love you
我會永遠愛著你

[Repeat]

I, I will always love you
我會永遠愛著你
You, darling I love you
你,親愛的,我愛妳
I'll always
I'll always love you, oooh, ooohhh
我會永遠愛著你





沒有留言:

張貼留言