2010年6月3日 星期四

(49) Elvis Presley - I can't help falling in love with you

Elvis Presley - I can't help falling in love with you

Wise men say only fools rush in
智者說 只有傻子才會一頭熱地栽進去
But I can't help falling in love with you
但我就是情不自禁地與你墜入愛河
Shall I stay
Would it be a sin
我應該留下來嗎 這樣有罪嗎
If I can't help falling in love with you
如果我情不自禁地愛上你

Like a river flows surely to the sea
就像河水理所當然是流向大海一樣
Darling so it goes
親愛的 順其自然吧
Some things are meant to be
有些事情就是這樣
Take my hand, take my whole life too
握住我的手 也握住我的一生
For I can't help falling in love with you
因為我已情不自禁地愛上你

Like a river flows surely to the sea
就像河水理所當然是流向大海一樣
Darling so it goes
親愛的 順其自然吧
Some things are meant to be
有些事情就是這樣
Take my hand, take my whole life too
握住我的手 也握住我的一生
For I can't help falling in love with you
因為我已情不自禁地愛上你
For I can't help falling in love with you
因為我已情不自禁地愛上你











沒有留言:

張貼留言